LICENCJA ZAWODOWA Nr 18408
Od 2009 roku
pomagamy mieszkańcom naszego regionu w realizacji najważniejszych życiowych planów.
Dla Klientów Biura poszukujemy domów i mieszkań, gruntów, powierzchni usługowych i terenów inwestycyjnych. Działalność Biura podparta jest nie tylko wieloletnim doświadczeniem, ale także gruntownym i wszechstronnym wykształceniem agentów.
ŚWIADCZYMY USŁUGI W ZAKRESIE:
OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI:
- przygotowanie i prezentacja ofert sprzedaży dla sprzedającego
- promowanie ofert poprzez rzetelną i opłacalną reklamę na portalach internetowych
- przygotowanie wszelkiej dokumentacji obowiązkowej dla poszczególnych transakcji: sporządzanie umowy przedwstpnej, umowy sprzedaży, umowy najmu, umowy pośrednictwa
- nadzorowanie zgodności i podpisywania dokumentów finalizujących sprzedaż, kupno lub wynajem,
- instruowanie klientów i wyszczególnienie czynności, które należy wykonać, aby uczynić mieszkanie bardziej atrakcyjne dla zainteresowanych ich kupnem
- dokonywanie oględzin mieszkań w celu szczegółowego ich opisania jeszcze przed prezentacją dla klienta
- występowanie, jako pośrednik między kupującymi a sprzedającymi, reprezentowanie interesów jednej bądź drugiej strony
- przeprowadzanie rozmów wstępnych z klientami w celu ustalenia rodzaju i cech poszukiwanej nieruchomości
- sprawdzanie własności do lokalu oraz ogólnego stanu prawnego danego mieszkania
- sprawdzanie zapisów w księgach wieczystych
- czytanie i sprawdzanie miejscowego planu zagospodarowania
- informowanie klientów o sytuacji na rynku nieruchomości w Bochni i okolicach, cenach, dostępnych kredytach mieszkaniowych, obowiązkach prawnych i wszystkich powiązanych sprawach
- budowanie grupy rzeczoznawców, prawników, zaprzyjaźnionych i sprawdzonych agencji nieruchomości,
- poszukiwanie i kontaktowanie się z właścicielami lokali w celu pozyskania nowych i atrakcyjnych lokali
- nawiązywanie kontaktów z lokalnymi biurami nieruchomości, ustalanie warunków współpracy i podpisywanie umów o współpracę
- prowadzenie kalendarza spotkań, koordynowanie wyjazdów służbowych, przeprowadzanie prezentacji lokali potencjalnym klientom
- filtrowanie i wyszukiwanie ofert spełniających finansowe, jakościowe i fizyczne wymagania klienta
- przedstawianie klientowi ofert komercyjnych, rolnych i mieszkalnych oraz wyjaśnianie i omawianie cech poszczególnych obiektów
FINANSOWANIE NABYCIA NIERUCHOMOŚCI:
- sprawdzanie zdolności kredytowej klienta
- współpraca i pozyskiwanie informacji od banków, firm udzielających kredyt
- dokonanie wyceny mieszkania w celu ustalenia wartości pożyczki
- sumienny przegląd i ocena kredytów na mieszkanie tak, aby zapewnić klientowi najkorzystniejsze oprocentowanie, najtańszy kredyt i warunki spłaty lub przeniesienia pożyczki do innego banku
Nasza praca nie kończy się z zawarciem aktu notarialnego !!!
Dopilnujemy także rozliczenia transakcji, przekazania nieruchomości, wykreślenia hipotek oraz wszystkich innych czynności koniecznych przy danej transakcji.